Procedura zgłoszenia do regat
UWAGA! Nowy PORTAL - należy ponownie założyć konto!
Zgłoszeń do regat organizowanych przez UKS Navigo należy dokonać na stronie www.sailingnet.pl
Na stronie regat jest u góry na pasku „Pomoc” z której warto skorzystać i się zalogować. W ten sposób będzie można edytować swoje zgłoszenie.
W tym celu należy przygotować następujące dokumenty (poniżej) i umieścić je w jednym pliku na swoim komputerze z którego podczas rejestracji będzie można dodawać pliki.
Następujące dokumenty – pliki, należy przygotować na swoim komputerze w jednym folderze:
1. Zaświadczenie lekarskie o zdolności do uprawiania żeglarstwa (do 23 roku życia) lub oświadczenie, że jest się zdrowym i zdolnym do uprawiania żeglarstwa (powyżej 23 roku życia) – to oświadczenie jest do pobrania, podpisania i zeskanowania do folderu.
2. Licencja zawodnika.
3. OC zawodnika.
4. Potwierdzenie przelewu (klasy 1 os. – 140 zł, klasy 2 os. – 200 zł).
Podczas rejestracji należy prawidłowo dołączyć te wszystkie dokumenty i po weryfikacji zawodnik / załoga zostanie zarejestrowana. Załoga 2 os. dołącza wymagane dokumenty razy dwa (przelew może być jeden).
Wszystkie dokumenty – pliki, należy mieć ze sobą podczas weryfikacji zgłoszeń u Komisji Sędziowskiej podczas regat.
Jeśli ktoś nie potrafi wykonać rejestracji należy zwrócić się do swojego trenera po instrukcję lub dorośli zawodnicy mogą się skontaktować na katamaran@sopot.pl